Förkylning.

Tjejen med Sveriges (världens?) sämsta immunförsvar slår till igen! Jag har börjat dagen med thé med massor av honung, Esberitox och C-vitamin i hopp om att stoppa den förkylning som är på gång. Huvudet känns luddig och halsen känns öm, men jag tänker att om jag är ute i god tid kanske jag hinner stoppa det. Imorgon ska vi ju ha förfest i korridoren och sen hänga på Värmlands, det vill jag inte missa!
Jag tillbringar förmiddagen framför datorn istället för i skolan, det är bara redovisningar ändå och jag gjorde min igår. Vi ska även rösta fram ett klassnamn, spännande! Regnet bara öset ner, så då känns det rätt bra att slippa ge sig ut. Nu ska jag istället försöka banka in lite fler virus i hjärnan... Eller se på Gossip Girl. Vi får se hur det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0