Sockervadd.

Det känns ungefär som att min hjärna är fylld med sockervadd. Allt är lite fluffigt och suddigt, och jag är så trött att jag skulle kunna somna ståendes. Som det brukar vara efter tentor med andra ord... Det är lite som att luften går ur en när alla spänningar och nervositet släpper. Efter mötet idag drog vi ner på stan en sväng, vi skulle egentligen bara handla några grejer på Hemköp men hamnade på rea på Weekday. Varför är jag inte förvånad..? Jag, som ABSOLUT inte fick köpa nått mer den här månaden kom hem med två nya t-shirts. Som tur är kommer studiemedlet imorgon. Känns bra att jag redan har handlat för nästan 1000 kronor av det innan det ens finns på kontot... Så kan det gå ibland. Nu har jag ätit choklad, sett True Blood och bara njutit av att vara pluggfri, om så bara för en kväll. Strax är det sovdags, men först ska jag gå ut en sväng med den älskade svarta gangstern som sover vid mina fötter just nu. Natti!
Casco i skogen imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0