Skoproblem.

Kära ni, jag behöver hjälp. Jag ska gå på finmiddag den 12 november, och kommer då att ha på mig min balklänning. Förra gången jag använde den var det sommar, men denna gång kommer det vara kallt (och kanske snö) så jag måste fixa ett par andra skor än dem jag hade förra gången. Nu undrar jag, funkar dem här skorna till balklänning? De är schysst pris på, snygga och jag kommer kunna använda dem fler gånger än en. Men passar de till balklänning, vad tycker ni? HJÄÄÄLP!!!!
Från nelly.com

Och för er som har missat det, min klänning ser ut såhär:

Kommentarer
Postat av: Anton

Kunde du inte klippt bort mig? SER JU FÖRJÄVLIG UT. blir rädd för mig själv, känner ju inte ens igen mig. du är snygg dock, puss.

2011-10-19 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0