Lunchuppdatering.

Hemma på lunchen för att klappa vovve och äta mat. Imorse struntade jag i första föreläsningen och tog en springtur istället, det var välbehövligt. Det börjar bli höst på riktigt här i Uppsala, det blåser som tusan och är gråmulet konstant. Igårkväll var det dock riktigt fint, så vi tog en promenad hem till Ebba för att se Bonde söker fru. Bättre program finns inte! Anton har varit på besök i några dagar, men åker hem idag. Hoppas att han kommer tillbaka snart.
Nu måste jag snart kila tillbaka till skolan. Adios amigos!!
En charmerade bild på bästis och mig från i somras.

Kommentarer
Postat av: Anton

Klart jag kommer tillbaka snart. Tycker om att umgås med er, ni alla är mysiga :)

2011-10-07 @ 09:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0