Down with the sickness.

Nu har den fruktade förkylningen som jag bara väntat på slagit till. Halsen är svullen, huvudet är tungt och jag fryyyser. Som tur är är vi lediga imorgon, så planen var ändå bara att vara hemma och plugga. Samma sak gäller för lördag och söndag. Det enda kluriga är att jag knappt har nån mat hemma... Men jag har i och för sig bara 12 kronor kvar av studiemedlet den här månaden så det hade inte blivit något mat handlad ändå. Snyft, det är hårt att vara student. Det här året är det strängt förbjudet att ta av sparpengarna. Har jag satt mig i situationen att jag bara har 12 kronor kvar när det är en vecka kvar till studiemedlet får jag skylla mig själv. Havregrynsgröt är ju trots allt både gott och billigt. Makaroner också, för att inte tala om knäckebröd. Nu är jag ändå inte hungrig, vilket tyder på att något är riktigt på tok (när jag är frisk kan jag liksom inte riktigt bli mätt).
Sex and the city är bra mot mycket, jag slår vad om att det kan bota förkylningar med. Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Li

krya på dig vännen!

2011-10-20 @ 19:56:53
Postat av: Lisa

Jag upptäckte precis att sex and the city inte är bra mot pluggberg X) Spelar liksom ingen roll hur många avsnitt jag ser, plugget försvinner ändå inte :P

2011-10-20 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0