Äckelväder.

Jahopp, ingen ville vara snäll och ge mig råd om skorna. Tänkte att någon av alla som läser kanske skulle ha en åsikt... Men tydligen inte. Det är lugnt, jag köpte dem i alla fall och jag gillar er ändå kompisar, trots att ni inte var så sugna på att leda en förvirrad själ genom skodjungeln.
Av någon anledning bestämde jag mig för att gå upp innan skolan och gå långpromenad med Casco idag. Det visade sig vara ett väldigt bra beslut, för nu har det regnat och varit riktigt höstväder med blåst hela eftermiddagen. Vovven och jag vågade oss ut en sväng till PR-skrubben förut, men höll på att blåsa bort på vägen hem så nu vågar vi oss inte ut på några timmar igen. Istället ska vi bädda ner oss i sängen och se ett nytt avsnitt av Gossip Girl. Mysfaktorn är hög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0