Scorett.

Förra vintern fick jag ett par snörkängor från Skorett av mamma, vilka kostade strax över tusenlappen. Det tycker jag är ganska mycket pengar för ett par skor... Jag använde dem rätt mycket, men nu har dem stått undanställda hela sommaren. Tog fram dem för några veckor sedan, och upptäckte några dagar senare att själva skon höll på att släppa från sulan. Jag tänkte att jag ändå kunde prova att gå tillbaka med skorna, eftersom jag tycker att ett par såpass dyra skor ska hålla längre. Säljaren på Scorett lovade att lämna skorna till skomakare. Så fick jag ett samtal igår, då säljaren berättade att skorna inte gick att laga, men att jag skulle få ett par nya. Och nu sitter jag här och beundrar mina alldeles nya, fina stövlar. Det är inte många skoaffärer som har sån service nej. En STOR eloge till Scorett, där jag kommer handla fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0