Nattprat.

Idag har varit en mycket bra dag! Jag tror att tentan gick bra, kändes som jag hade koll på allt. Förutom att skriva tenta har jag hunnit med massa bra grejer! Först och främst har jag storstädat rummet, vilket verkligen var behövligt... Samtidigt som jag städade bakade jag en kaka, multitasking is my thing. Efter detta bar det av in till stan för att möta upp Ebba, Amanda, Linda och Victoria. Vi letade vidare efter utklädnad tills i helgen, och sen var vi på Max. Man får unna sig snabbmat ibland och efter tentan är väl ändå ett ypperligt tillfälle. Kvällen har avslutats med Bonde söker fru, och nu ska jag snart sova.
Förresten, jag har sytt min mantel idag, och nu glittrar både jag och mitt rum. Köpte även glitterspray i stan, så att hela jag ska glittra. Alla kommer bli jättearga på mig för jag är alltid så kramig, så alla kommer glittra lika mycket som jag när kvällen slutar... Det ska bli så roligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0