Keep this fire burning.

Här har ni tjejen som är sämst på att plugga! Jag har haft helgen plus idag på mig, och hur mycket har jag gjort? Knappt nånting alls! Jag har haft en massa roligare saker för mig. Igårkväll tände Josefine (min korridorare som även går i min klass) och jag ljus i köket, drog på julmusik och satte igång att baka julgodis. Väldigt mysigt! Jag lyckades göra någorlunda fina Mozartkulor och vaniljkola som aldrig stelnade men som blev god ändå. Snart är det första december och då är det äntligen dags att börja se på julkalendern! Det har blivit lite av en tradition att varje år se på Mysteriet på Greveholm, den bästa julkalendern någonsin. Behöver jag nämna att julen är lite av en favorithögtid...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0