Julpynt.

Fy sjutton vad trött jag är! Victoria och jag spenderade eftermiddagen på Rusta/IKEA/COOP FORUM där vi köpte alldeles för mycket grejer... Jag kom bland annat hem med en lampa, en hallmatta, en julstjärna och massa annat julpynt. Hela kvällen har jag nu städat, jag ska ta lite bilder imorgon så får ni se hur fint det har blivit. Jag älskar känslan som infinner sig när man har storstädat och sedan får bädda ner sig i en säng med rena lakan... Mysfaktorn är med andra ord hög här! Imorgon förmiddag är det medel på Friskis som gäller, så nu borde jag nog släcka lampan snart. Godnatt på er, fina ni! ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Jag vill se bilderna! Nyfiken! :-)

2011-11-27 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0