En helt ovanlig onsdag.

Tänkte bara börja med att säga: Karolina vs Tentan, 1-0. Tror jag. Jag svarade på allt i alla fall, så så illa kan det inte ha gått.
Idag är vi... LEDIGA! Det har nog aldrig hänt att vi har fått en hel dag ledigt efter en tenta förut. Så skönt! Jag ligger just nu med datorn i sängen och bara slappar. I eftermiddag ska jag iväg till Gottsunda för att göra några ärenden. Efter det är det städdag på kåren, och sen Bondekväll här ikväll. Det börjar dra ihop sig nu, inte många avsnitt kvar. Hur ska vi klara oss sen kan man undra... Jag tänkte i alla fall bjuda på godiset jag gjorde i söndags, och känner jag oss rätt kommer vi äta upp allt i ett nafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0