Dance like this.

God kväll kära ni. Livet rullar på som vanligt här i Uppsala, och just idag har det inte hänt något speciellt. Förmiddagen spenderade jag i skolan. Dagens föreläsningar handlade om protozoer, encelliga organismer som i vissa fall är parasiter och framkallar sjukdomar som malaria. Intressant! Vid lunchtid tog Casco och jag en lång promenad längs med ån, och efter det har jag tvättat, pluggat, städat, tränat och hängt med Ebba. Imorgon bär det av till Gotland och jag måste fortfarande packa... Det hinner jag nog imorgon. Nu har jag bestämt att jag får göra varm choklad, för jag har massa havremjölk som måste drickas upp innan jag åker. Ska också passa på att se det nya Gossip Girl-avsnittet som släppts idag. Ha en fin kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag åker till ön på fredag! ^^

2011-11-01 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0