Back in Uppis.

Tillbaka i Uppsala! Casco var en stjärna när vi åkte hit idag. Han var lite upprörd på båten men det var inte så konstigt för det var massor av hundar som pep och skällde överallt. På bussen mot Stockholm och tåget mot Uppsala satt han mest och tittade sig omkring, eller sov. Som sagt, en riktig stjärna.
Resan tog på krafterna (fick dessutom gå upp kvart över fem imorse) så jag slocknade direkt när vi kom hit. Vaknade nån timme senare och var helt snurrig i huvudet! Efter en långpromenad med Casco mådde jag bättre, och nu har jag pluggat några timmar. Parasittenta om drygt en vecka, och sen är det bara fem veckor kvar till jullovet! Fantastiskt. Tiden kommer bara rusa iväg, och i stort sett alla helger fram tills dess har något inbokat:
  • 12-13 nov är det Phlugan, en stor fest/bal för veterinärer och studenter.
  • 19-20 nov är Återbjudningen, en maskeradfest som Amöborna bjuder oss på!
  • 26-27 nov är det Stockholm Horse Show om jag inte minns fel. Tror dock inte vi ska gå, men man vet ju aldrig...
  • 3-4 dec kommer Sissel hit! Vi ska gå på Natt-O (ännu en fest...) och bara mysa!
  • 10-11 dec åker Ebba och jag till Göteborg.
  • 17-18 är helgen innan sista tentan och den 21 bär det av till ön igen.
...och så VIPS, så är det julafton! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0