Återbjudning för andra gången.

I helgen är det Återbjudning, vilket är en stor fest som Amöborna (förstaårs-studenterna på Veterinärprogrammet) bjuder oss och treorna på. Varje år är det ett tema, som Amöborna bestämmer och håller hemligt. De ger sedan ledtrådar till både tvåor och treor, som ska klura ut vilket tema festen kommer ha. Tvåorna klär ut sig till samma tema, medan treorna kommer med ett mottema! Jag har säkert förklarat det här förut, men en repetition är aldrig fel! Förra året var temat "Orient" och treorna kom som orienterare. Det var nog den roligaste festen jag varit på, trots att jag inte minns så mycket...

Nu har Amanda och jag i alla fall besämt årets utklädnad, och idag började inköpen av kläder. Temat för året är "Om jag inte blir veterinär...". Så jag tänkte att ni kan få gissa vad vi ska klä ut oss till! Eller, kanske vad jag ska klä ut mig till, för riktigt samma ska vi inte vara. Tyget på bilden ska användas till att sy en mantel, för jag ska ju vara en... ja, vad då? Fler ledtrådar kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0