Big no-no.

Även om jag inte är modeintresserad brukar jag ganska fort snappa upp nya trender och ofta gilla dem. Kanske mest för att jag gillar att köpa kläder och då blir det automatiskt att jag följer det utbud som finns i affärerna. De här två grejerna har jag dock inte (och kommer förmodligen aldrig) accepterat.

1. Hatt på tjejer. Det verkar vara sommarens grej och om jag ska vara ärlig så tycker jag det är OTROLIGT fult. Mycket har ni sett mig i men aldrig någonsin kommer ni se mig i hatt, så sant som det är sagt. (På killar kan jag dock tycka att det är snyggt).
2. Utsvängda jeans. Kan vara snyggt på andra, men skulle aldrig passa mig. Känns bara som att jag skulle få väldigt... korta ben? Eller?
Tacka vet jag höga jeansshort, stora linnen och mysiga koftor. Det kör jag på i sommar!
Bilderna från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0