The only one.

Idag har min kropp skrikit STOPP! Veckan har varit hektisk med tenta, auskultation och ridning. Jag har haft jätteroligt, men sovit och ätit alldeles för lite. Jag vaknade imorse och var helt slut, men ändå fast besluten att springa en runda. Efter fem kilometer var jag körd i botten och sen dess har jag gått runt och halvsovit hela dagen. Tänkte egentligen gå upp tidigt imorgon för att flyttstäda, men jag tar nog sovmorgon istället. Det förtjänar jag!
Helgen består som sagt av flyttstädning, men även av hundpassning, städning, gymning, bio och grillning om vädret är fint. Det är dock inte så troligt, smhi förutspår regn... Hoppas dem har fel.
Nu ska jag se så ska det låta och slappa på soffan. Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0