Summer.

Nu är jag inflyttad i mitt lilla rum, det är superfint! Jag trivs väldigt bra hittills, även om det såklart hade varit ännu bättre om jag hade haft ett eget kök... Men man kan inte få allt! Jag har köpt en stooor säng, ett tv-bord, en skrivbordsstol och en bäddsoffa. Nu har jag sovplatser till tre besökare samtidigt (bara en liten pik sådär). Det är fortfarande VÄLDIGT dåligt med gotlandsbesök här...
Förut åkte Lina och jag in till stan och fixade lite. Efteråt tog jag en cirka fem kilometer lång promenad tillbaka till Ultuna. Jeans och strålande solsken är en dålig kombination kan jag tala om. Jag blev rätt överhettad... Det är rena sommarvärmen här, härligt!
Nu ska jag plugga ett tag, och sen se Djursjukhuset på min alldeles egna (och fungerande!!!) tv. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0