Sovmorgon.

Vilken kväll det blev igår! Spontan och väldigt rolig. Åkte in till stan vid halv sju för att grilla med Victoria, Ebba och Linda. Victoria fyllde ju 20 igår, så vi hade presentutdelning och så. Mycket mysigt! Sen begav vi oss mot Ebba (inte samma Ebba) som hade förfest. Hennes pojkväns vänner från Lidköping var på besök, så vi spelade lite kubb med dem och hängde där ett tag. Sen drog vi oss in på stan och dansade någon timme på Saluhallen innan vi var tvugna att ta sista bussen hem. Jag blev lite lycklig att vi kom in eftersom det är 21 där! Slocknade runt halv fyra men planerade ändå att gå upp tidigt. Det gick sådär... Jag vaknade halv tolv, och jag är fortfarande trött trots att jag körde nyktert igår. Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: Mandie

Åh kul!! Synd att jag missade :)

2011-05-22 @ 14:40:41
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Mandie

Åh kul!! Synd att jag missade :)

2011-05-22 @ 14:40:55
URL: http://turnaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0