Som en hemmafru fast utan man.

Puh! Tar en liten paus framför datorn. Eftersom jag bara har flängt runt hela veckan har alla "måsten" samlat sig på hög. Resultat: fullt upp här hemma idag. Jag har sprungit sex km (!!!), brukar bara orka masa mig runt tre, men idag hade jag överskottsenergi. Jag misstänker att jag kommer bli sjuk efter gårdagen, var nerkyld i stort sett hela dagen och umgicks dessutom med flera stycken med halsont. Med mitt immunförsvar kan det ju bara gå på ett sätt... Sen har jag diskat och städat köket, bakat bröd, städat badrummet och dammsugit. Lite plugg har jag också hunnit med, ska ta tag i det sista om ett tag. Duktig Engdahl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0