Mm kanonkul.

Alltså det slår aldrig fel. För en vecka sen bestämde jag mig en gång för alla att ta tag i träningen. Vad händer en vecka senare? Jag blir sjuk, såklart. Halsen värker och jag är trött och hängig. Släng på en extrem magvärk så har ni hur jag mår idag. Buhu, det är synd om mig.
En annan rolig grej är att jag har 300 kronor kvar att leva på fram till den 25. Så kan det gå när man får betala dubbla hyror. För dem pengarna ska jag köpa en säng, en skohylla, en TV-bänk och lite andra grejer som kan vara bra att ha i ett rum. Just det, lite mat kanske jag också ska ha. Mina sparpengar kommer vara ett minne blott... Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Mandie

Skippa träningen och maten så går de jämt ut. Litet tips sådär bara ;)

2011-05-04 @ 19:06:03
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Mum

Vad sägs om fri mat i tre månader i sommar?

Hoppas att du kryar på dej!

2011-05-05 @ 08:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0