Last night.

Igår körde vi all in, eftersom det var sista utgången här i Uppsala innan sommarlovet (i alla fall för mig). Först åt vi mat på Basilico för att fira Linda som fyllde 20. Grattis! Maten var så himla god, jag åt "Tre funghi", vilket var pasta med svampsås. Till efterrätt tog jag något med ett outtalbart namn på italienska. Det var som små vaniljbakelser med glass och mörk choklad. Jisses så gott det var! Jag kan verkligen rekommendera den restaurangen, trevlig personal och fin inredning. Efter middagen drog vi oss vidare till Värmlands och dansade som tokar hela natten. Så himla roligt!
Nu har hundarna precis kommit hit, de ska vara här tills imorgon. Först var de lite stressade och sprang runt och kollade på allt, men nu sussar båda sött. Jag längtar tills i juli och framåt då jag ska ha Casco på heltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0