Romeo & Julia.

Helgen i Stockholm med mami har varit toppen! Jag mötte upp henne på centralen i fredags och  sen åkte vi tillsammans till hotell Rival vid Mariatorget där vi har bott i helgen. Vi hade ett större dubbelrum, det var väldigt fancy. Vi åt hotellfrukost både på lördags- och söndagsmorgonen, jisses vad gott det var. Mer hotellfrukostar åt folket!
I lördags gick vi mest i second hand-affärer på söder. Min favorit är inte så förvånande Beyond Retro, där kan man hitta ALLT. Dock är den affären dyr för att vara second hand, det är tråkigt. Jag gick runt och drog i paljettklänningar och hängselshorts och drömde lite i alla fall. Efter att ha knatat på stan ett tag begav vi oss mot Göta Lejon där vi såg musikalen Romeo och Julia. Jag har aldrig dragits särskilt mycket till Måns Zelmerlöw, men efter att ha sett honom som Romeo har jag bara en sak att säga: Damn, he's hot! Musikalen var bra, gillade särskilt alla dansnummer med grym akrobatik. Slutet kom dock lite väl fort... Men men.
Efter musikalen gick vi och åt mat på "Greken på hörnet" (tror jag att restaurangen hette). Den ligger på söder i alla fall. Jag åt grönsaksgryta med halloumi, gottttt. Måste tillbaka dit!
Idag har vi varit på Nordiska museet och sett en utställning om mode. Annars har vi mest gått i affärer. Jag är stolt över mig själv, har endast inhandlar ett linne från H&M och några småsaker på second hand. Duktig Engdahl!

Kommentarer
Postat av: Mum

Puss o kram o tack för trevligt sällskap!

2011-03-28 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0