Tentaplugg.

Just nu lever jag (och säkert många andra veterinärstudenter) i någon konstig slags vardag där man ena stunden känner att man har hur mycket tid som helst och den andra stunden känner sig helt sönderstressad. Inläsning innan tentan betyder ca en veckas tid då man inte har några föreläsningar, utan är helt "ledig" (men man ska repetera och lära sig allt som gåtts igenom på hela terminen, så nog fasen är man inte ledig...). Ibland känner jag att jag är bäst i världen, ibland känner att jag inte kan någonting och att tentan kommer gå åt skogen.
Imorgon står i alla fall preparatförhör i histologi på schemat, ska bli SÅ SKÖNT att ha det avklarat och förhoppningsvis klarat också.
Nu kom Lina hit, så nu ska vi plugga. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0