Teckning.

Jag har börjat teckna igen! Det är väldigt avslappnande, och det är skönt att koncentrera sig på något helt annat än plugg för ett tag. Har hittat en hundbild som jag har målat av två gånger, tänkte göra det till en process där bilderna förhoppningsvis blir bättre och bättre. Tecklade väldigt mycket för några år sedan, och märker hur mycket jag har tappat sen dess. Det här är teckning nummer två av hunden, den första blev för ful för att ens visas... Här är jag rätt nöjd med nospartiet, men resten känner jag att jag inte har fått till. Intensiteten i färgen har dock försvunnit rätt mycket när jag la in bilden i datorn. Känner man att man har konstruktiv kritik får man gärna framföra den! Alla tips är välkomna, ibland låser man sig i sitt eget sätt att se på saker och då är det svårt att få processen att gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0