Segertåget.

Klarade tentan, tjoho! Den nyvunna energin som kom samtidigt som beskedet har hittills utnyttjats till lagning av leggins och dammsugning av stugan. Snart ska jag även spela badminton med Victoria och Tigern som ska följa med  för första gången! Jag gillar verkligen badminton och är så glad att jag har börjat igen! Bjuder därför på lite gamla badmintonbilder...
Jag, en rumpa, Julia. Vi hade alltid matchande kläder på tävlingar för det tyckte vi såg proffsigt ut.



På läger i Halmstad...



Och ja, såhär bodde vi under alla tävlingar. På ett golv i totalt kaos, haha.



Och på väg till och från tävlingar fanns det inte mycket annat kul att göra än att lyssna på musik och ta posarbilder i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0