Pissväder.

Hej och hå. Har varit ute med vovvisarna idag igen. Ett plus är att de är jättecharmiga och jag älskar hundar. Ett minus är vädret. Glädjen att vara på långpromenad med en hund försvinner snabbt när det forsar in vatten i skorna och man nästan dränks i någon sorts gegga av regn/snö som fullkomligt öser ner från skyn. Vovvarna verkade inte bry sig om varken regn eller rusk, så det blev väl en 40-minuternssväng med varje hund. De är så mysiga!
Nu har jag flängt hem och sammanfattat dagens föreläsning om idisslarnas digestion. Bästa föreläsningen hittills, vilken superföreläsare! Synd att vi inte får ha henne oftare... Borde väl egentligen vara ambitiös och läsa i boken också, till basgruppsmötet imorgon, men min hjärna säger NEJ. Den säger istället gå och lägg dig i sängen och slappa ett tag, och det säger jag inte nej till... Om en timme ska jag iväg och spela badminton, hoppas på att få lite mer energi då. Herrå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0