Mix and match.

Hittade lite random bilder tagna med min gamla mobilkamera. Enjoy:
Det borde vara ekonomiskt för skolan att satsa på elever som inte är överviktiga. Då får det ju plats två personer i samma labrock.
En gammal hästbild som jag skissade ihop nån dag.
En fin Teo.
En Sissel med en Doggelito (och en Ivan på väg genom staketet i bakgrunden?)
Två pållar som när jag red förbi deras hage stod och drog åt varsitt håll i en bit av den enes täcke
En liten fölis som fick gå ut första gången
En glad student på efterfest
En resa till Ar då ingen kunde vägen
En liten Gräsman på en stor sten i skogen vid Sunnerstabacken
En mami och en vovvi som somnat på golvet
En tigär som leker prinsessan på ärten på IKEA
En sovande, söt Saluki
Det var vad jag hade att bjuda på. Kan hända att jag har lagt upp någon av bilderna förut...

Kommentarer
Postat av: Mum

Hur kan man somna på golvet? Weird.... :-)

2011-03-04 @ 11:27:55
Postat av: Joanna

Vad fint du hade tecknat! :)

2011-03-04 @ 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0