Känsliga läsare varnas.

Idag, mina kära vänner, har jag disssekerat en hund. Det är bland det sjukaste jag har gjort någonsin. Jag ska inte gå in på detaljer men förberedelserna för att kunna studera musklerna som vi gjorde igår var blodiga, illaluktande och fruktansvärt äckliga. Skönt ändå att grovjobbet gjort (jag var dock inte så hemskt delaktig utan hejade på mina basgruppare på behörigt avstånd...) för idag kunde man se musklerna jättebra! Det är faktiskt riktigt häftigt att dra i en muskel och se vad som händer med benet (även om det låter smått sinnessjukt). Vi ska pyssla med vår hund, som för övrigt inte har något huvud, i princip varje dag de närmaste två veckorna. Därför får den bada i ett spritkar för att den inte ska bli dålig. Mycket intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0