Idisslardag.

Åh vilken bra dag! I förmiddags var vi på Kungsängen och undersökte kossor. De var så fina! Först var vi lite smånervösa, för har man inte träffat kor förut kan man inte läsa dem och då har man ingen aning om vad de tänker hitta på. Efter ett tag kom vi igång ordentligt och då var det jätteroligt! Lyssnade på hjärta, stasade vener och hörde våmkontraktioner! Fina djur.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade en föreläsning, och efter det gick vi till smågetingarna! De är så himla busiga nu, sätter man sig ner försöker de hoppa upp på ens rygg... Jag älskar dem! Tigern tog massor av bilder så jag ska sno några och lägga upp här tänkte jag.
Senare ikväll ska jag ta tåget till Stockholm för mor-dotter-helg med mami. Åh vad mysigt det ska bli! Hoppas ni är lika glada som jag är idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0