Himlen luktar plast.

Solen har lyst över Uppsala idag, så jag bestämde mig för att det är vår på riktigt och ställde min tvättställning med massa nytvättade kläder ute på min lilla veranda runt lunchtid. Kom på nyss att den stod kvar där ute fortfarande. Nu är den inomhus, och alla kläder är frysta... Bra jobbat där.
Annars har jag pluggat, gjort pizza, bakat bröd och varit ute och sprungit. Tog en längre vända än vanligt, kändes som flera mil men när jag kom hem och mätte vägen hade jag bara sprungit 4 km. Snopet... Men men, det blir ju också jobbigare när man halva rundan springer i uppförsbacke.
Nu har jag tre timmars plugg kvar innan jag är nöjd med dagen. Lika bra att ta tag i det, så jag slipper sitta hela natten. Full fart, nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0