Godisgris.

Tentan är skriven. Spontant kan jag säga att det känns bra, men jag vågar inte hoppas på för mycket. Som alltid så var det vissa frågor som var svåra och konstiga, men jag svarade på allt i alla fall. Kommer bli jättebesviken om jag kuggar någon del, så mycket som jag pluggade... Men men, sånt händer väl ibland antar jag.
Efter tentan gick vi och bar runt på våra smågetingar ett tag. De har börjat bli riktigt stora redan! Tuggar på allt, busar som bara den och fullkomligt ä-l-s-k-a-r uppmärksamhet. Dem är så fina, dem små liven.
På vägen hem cyklade jag förbi affären och köpte lite saker som jag gillar (godis, halloumi och fruktsoppa) så nu ligger jag i min säng och ska kolla serier och äta söta grejer. Till middag blir det pommes med soyakorv och grillad ost, mmm. Efter det blir det nog utgång. Att tentan är skriven är helt klart något att fira!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0