All night.

Igårkväll var jag på Värmlands med Victoria, Linda och Ebba. Galet roligt! Vi dansade non stop i flera timmar och drack goda drinkar. Det bästa av allt var när vi fick gå före hela den långa kön och slapp betala. Eller jag slapp inte, men jag hade hittat en hundralapp på marken tidigare på kvällen så jag gick plus ändå, haha. På Värmlands var de omtalade belgiska utbytesstudenterna och några vetstud ur vår klass och ur högre årskurser. Kan tilläggas att vi var förbi Gotlands nation för att undersöka var den ligger någonstans. Där var vi nästan själva, så vi stannade inte så länge utan gick vidare... Mycket bra kväll som slutade med buss hem vid halv två.
Snart ska jag bege mig mot Gälbo för hundpassning och långpromenader. Ska även ta med mig böcker, så kanske jag pluggar lite om jag lyckas slita mig från att gosa med vovvi... Lycka till med det Engdahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0