All I need is a time machine.

Eftermiddagen tillbringades hos getterna, som knep igen för fulla muggar. Inga killingar än så länge med andra ord... Vi fick därför gå och klappa på söta råttor, som finns på skolan för att elever ska lära sig handskas med gnagare (om jag förstod det rätt). Hon som har ansvar för dem gjorde rent burarna medan råttorna fick klättra runt på oss. De var himla trevliga, kuttrade glatt över att få bli gosade med. Nu vill jag ha en råtta!
Annars har jag överdoserat socker och umgåtts med mikroskopet. Tycker det vore skönt att bara spola fram tiden två veckor. Då är tentorna gjorda, och jag ska till Stockholm för att bo på hotell och gå på musikal med mamsen. Men men, tiden går snabbt. Snart är vi där!
Nu ska jag se skräckfilm för mig själv med alla lampor tända så jag inte blir rädd. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0