Studentminnen.

Idag, den tionde juni, är den stora studentdagen här på ön i år! Jag jobbade 8-16.30, men fick syn på några små studenter samtidigt som jag gjorde McFlurrry och kaffe för fulla muggar. Jag är jätteavundsjuk och vill ta studenten en gång till...
Fina klassen (bild lånad av någon på Facebook, minns inte vem men hoppas den inte blir ledsen...)



Sune, Lisa, Victoria och jag fick stipendier på scenen inför alla studenter



Finaste barnvagnen



Lagom nyktra personer försöker sjunga studentsången i stämmor (lät sådär).



HÄJ ANDREJJAS



Vad hände här?



En Karolina, en Joakim och en solnedgång



Sötaste Lovisa



Andreas, Marcus och Victor som gör... något



Framåt natten då promillehalten var något högre än vanligtvis... Vill göra allt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0