Packlista.

Nu har jag storshoppat på Apoteket och Åhléns, så nu är jag helgarderad mot alla eventuella sjukdomar man kan tänkas dra på sig under en festival. Dyrt blev det också, men hellre det än att ligga sjuk. Jag har gjort en liten packlista:

Camping;
Festivalbiljett
Tält
Örngott och kudde
Sovsäck
Liggunderlag
CD-spelare?
Dyra grejer;
Mobil + laddare
Kamera + laddare
Kontanter
Kort
Legitimation
Kläder;
Linnen
Långa byxor
Shorts
Trosor
Strumpor
Bh
Bikini
Regnkläder
Koftor
Jacka
Mössa, vantar
Hygien;
Handsprit
Våtservetter
Schampoo, balsam, tvål
Tamponger
Värktabletter
Plåster
Skavsårsplåster
Deodorant
Hårborste, snoddar, spännen
Engångshyvlar
Halstabletter
Smink
Tandborste, tandkräm
Annat;
Dricka
Hänglås
Handduk
Toalettpapper
Silvertejp
Gummistövlar
Mat
Konservöppnare
Plastpåsar
Öronproppar
Vätskeersättning
Penna, papper
Solglasögon
Plastbestick
Liten väska
Solkräm
Tuuusen grejer lång... Är det något mer man kan tänkas behöva?! Hoppas inte att jag har glömt någon tung grej bara, något säger mig att jag kommer gå under under min ryggsäck redan som det är...
Camping;
Festivalbiljett
Tält
Örngott och kudde
Sovsäck
Liggunderlag
CD-spelare?
Dyra grejer;
Mobil + laddare
Kamera + laddare
Kontanter
Kort
Legitimation
Kläder:
Linnen
Långa byxor
Shorts
Trosor
Strumpor
Bh
Bikini
Regnkläder
Koftor
Jacka
Hygien:
Handsprit
Våtservetter
Schampoo, balsam, tvål
Tamponger
Värktabletter
Kondomer
Plåster
Skavsårsplåster
Deodorant
Hårborste, snoddar, spännen
Engångshyvlar
Halstabletter
Smink
Tandborste, tandkräm
Annat:
Dricka
Hänglås
Handduk
Toalettpapper
Silvertejp
Gummistövlar
Mat
Konservöppnare
Plastpåsar
Öronproppar
Vätskeersättning
Penna, papper
Solglasögon
Plastbestick
Liten väska
Solkräm

Kommentarer
Postat av: Kina

Beroende på dricka: korkskruv. Suger apröv att stå där med vinaren och bara kunna titta på flaskan. ;-)

Ha det strålande!

2011-06-20 @ 12:23:01
URL: http://kina-valasen.blogspot.com
Postat av: Li

hihi, vilken fantastisk packlista! älskar att organisera och skriva listor ;)

2011-06-20 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0