Otursdagar.

I förrgår blev min svarta väska med dragkedjor stulen, crap. Som tur var hade jag varken plånbok eller mobil i den, men kamera, iPod, jacka och mobilladdare försvann... Surt som attan. Oturen bara fortsatte, för på kvällen fick jag feber och halsont. Jag fick i alla fall träffa Amanda och två av hennes små (eller ja, inte så små kanske) hundar. Jag skulle egentligen ha åkt hem till henne och hälsat på resten av hundarna idag, men febern och halsontet hänger kvar så jag får skippa det. Hoppas nu bara jag blir bättre tills imorgon, när vi ska till peace!
Mina kompisar, Ami, tigern och Musslan, världens sötaste!

Kommentarer
Postat av: Mandie

Då inför jag obligatoriskt besök senare i sommar!! Så det så.

2011-06-28 @ 10:31:17
URL: http://turnaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0