Dead end.

Idag var jag på stan och bara råkade mini-shoppa lite. Hittade en jättefin gasque-klänning för 60 kronor (!!!!) på Second Hand. Ni som inte gillar Second Hand, släng er i väggen. Visst finns det mycket gamla ofräscha kläder, men man kan hitta riktiga guldkorn om man bara tar sig tiden att leta efter dem... Ännu bättre om man har en symaskin, då man kan ändra kläderna till sin egen stil. Det är inte alls särskilt svårt! Klänningen var i alla fall i tunt sidenliknande tyg, silverskimrande med pärlor broderade på axelbanden och knyt i midjan. En riktig prinsessaklänning! Nu ska jag bara hitta en lämplig gasque att ha den på. Imorgon är det ju Midvinterblotet (vikingafesten) så jag tror inte den är så passande då...
Hittade även ett par leggins på Weekday, randiga i svart glansigt och svart genomskinligt tyg, snygga! På Weekday hittade jag även en tröja till min lillebror, är man världens bästa storasyster så är man... Ska försöka fota lite imorn så får ni se hur allt ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0