Some old tapes.

Jag är trött på att äta samma mat varje dag! Det är nästan omöjligt att göra bara en portion mat. I förrgår gjorde jag till exempel tacopaj. Jättegott, men frysen är full så jag kan inte frysa in de fyra matlådorna som blev över när jag hade ätit. Alltså ska jag nu äta tacopaj fem dagar på rad. Nu är jag inne på min tredje dag, och det börjar bli lite enformigt.
Annars har dagen varit bra. Har dissekerat en liten gris, kollar på en kos hjärt-lungslag och varit och tränat. En helt vanlig dag alltså! Måste köpa ordentliga engånghandskar. De vi får låna på skolan läcker in i har jag märkt. Det är inte roligt.
Nu ska jag plugga bihålor. Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0