Felsms.com

Till: Chefen
Sms: Logga in snabbt på Skype. Barna kommer hem snart och jag skall in i duschen fall du vill se lite innan :P
Svar: Ok. Jag skall bara gå in på kontoret.

Förklaring: Smset var menat till en man jag träffat ett litet tag och jag vill evisa han lite i cam på skyp. Nu skickade jag till min chef. Vad det blev av det är en annan historia. /Malin T
Till: Hantverkarn
Sms: Jag köper mjölk, spagetti och ketchup. Var det något mer?
Svar: Nej, vi har allt. Kanske vi skulle ha behövt en rulle till, till tapeten i köket, men det fixar jag.

Förklaring: Blev ett litet missförstånd där. Jag skulle smsa min fru ang vad jag skulle handla men råkade istället skicka till våran hantverkare, då vi höll på att renovera hela huset. Han trodde att det var till han och svarade som vanligt. Vi skrattade åt det efterråt.

/Per
Till: Farfar
Sms: Dricker sprit som en rockstjärna. :) Kommer du hit.
Svar: Det där har du fått av mig. Hade det varit för 50 år sedan så hadejag kommit.

Förklaring: Det var till polaren som smset skulle komma och inte till farfar, Han är han cool och tog det bra.
(Det är något knas med bloggen, så ibland blir det lite tokiga mellanrum mellan raderna. Hoppas ni överlever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0