Uppsala igen.

Framme, äntligen! Har slängt mig på sängen en stund, ska snart bege mig iväg till affären. Först tänkte jag vara duktig och ta en promenad, men det är kolsvart ute och det är fem kilometer till affären. Lägg till att jag har rest hela dagen och är rätt slut. Jag får vara duktig en annan dag. Handlingslistan är lååång, stackars mina armar som ska bära hem allting. De har redan burit en alldeles för tung resväska som inte gick att dra. Marken är ju täckt med slask och grus i en härlig blandning just nu... Sommar tack.

Kommentarer
Postat av: Li

åh vilken härlig sommarbild! jag och agnes sitter här och får sommarkänslor :) hoppas du har det bra i din fina stuga och lycka till med skolan och allt. det va jättefint att träffa dig nu när du va hemma :) ta hand om dig! Kram!

2011-01-09 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0