Solsidan.

Solsidan är bäst! Första avsnittet på säsong två sändes idag, jag har sett säsong ett hur många gånger som helst och blev överlycklig när jag såg att det skulle komma en tvåa! Poppade en skål popcorn och satte mig i sängen tillsammans med datorn (eftersom tvn fortfarande inte fungerar...) Jag blev inte besviken, säsong två verkar vara lika bra som ettan!
Under dagen har jag sytt en vikingaklänning. Eller, ja, sådär jättevikingaktig kan man väl inte säga att den är... Kort med en nederkant med klippta jack, och ett snörliv fram som liknar en korsett. Nu ska jag bara sy på lite bronsfärgade detaljer, det blir fint tror jag. Ska sy en likadan till Victoria nästa helg. Visar bild när den är färdig!
Nu läsa, sen sova! Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0