Rude boy.

God morgon!
Har hunnit med en liten snabbstädning av stugan nu på morgonen, och strax ska jag ta bussen in till stan. Där hämtar Amanda mig, så åker jag med henne ut och rider Bona! Hade träningsvärk i en vecka efter förra gången så vi får se hur det går idag... Ska bli kul i alla fall! Efter ridningen blir det full fart till affären och sen hem för förvandlling till viking. Vi ska på förfest hos Linda, och sen ska vi häva mjöd, kriga och slåss som vikingar på kåren ikväll. Victoria har köpt superlim så att våra yxor från leksaksaffären inte ska kunna gå sönder i alla stider. Det kommer bli en galen kväll!

Kommentarer
Postat av: Sahra

Hej!



Jag får se framöver hur det blir med mitt schema, tror jag kommer vara ledig varannan helg! :)



Jag vet inte riktigt vilka flygningar det blir, men inrikes i alla fall.



Jag har sett den dokumentären. Den är hemsk! Man bli så otroligt arg. De flesta hundraser har ju mer eller mindre gjorts om, schäfrarnas ryggar som många är för sneda, de där hundarna med rynkor; som bli inflammationer av att de har för djupa rynkor i skinnet, vissa småraser som har så mycket päls så de knappt kan gå, eller bassethunden som släpar magen i marken! Nej hu.



Men vi hörs vidare! ;)



Kramar

2011-01-29 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0