Norrlandica.

Igår blev helt spontant en mycket bra dag! Började lite segt med två föreläsningar om de endokrina organens fysiologi, men sen blev det bättre! Åkte med tigern hem och bytte om efter skolan, och sen åkte vi till stallet! Där fixade vi lite med mat och mockning åt pållarna, sen fick jag rida Bona! Det var jätteroligt och ovant att sitta på hästryggen igen, även om jag blev rätt frustrerad på mig själv eftersom jag kände att ingenting riktigt funkade. Då hoppade Amanda upp och red en liten stund, och efter det fick jag hoppa upp igen. Då gick det mycket bättre och Bona var jättefin på slutet! Lilla hästen.
När vi pysslade i stallet efteråt fick vi sms från Norrlands om att det var första klubb Norrlandica (tror jag den heter?) för i år. Det är en onsdagsklubb med dansgolv på vår kära nation. Vi skickade sms till brudarna, och bestämde att vi skulle dit. Skyndade oss iväg från stallet och köpte med oss mat hem till Amanda där vi käkade, bytte om och drack lite vin. Alldeles för sent halkade vi iväg till Norrlands där vi mötte upp Andreas och hans grabbgäng. Sen dansade vi några timmar och hade jättekul! Spontana kvällar är alltid bäst och Norrlands är också alltid bäst.
Idag tog jag en lååång sovmorgon och nu ska jag snart vara duktig och plugga. Vi har en get-dag idag, så jag börjar inte förrän kvart i tre tror jag. Ska bli kul att äntligen träffa lilla Solero igen! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0