IKEA såklart.

Jag börjar bli rädd för mig själv. Idag var tigern och jag på vårt favoritställe IKEA. När vi går bland köksgrejerna får jag ett infall. Jag kommer nämligen på att jag MÅSTE köpa en kavel, och jag är helt övertygad om att jag inte har någon. Betalar, åker hem och är nöjd. Packar upp kassen, öppnar kökslådan och vad ligger där? Jo, en oanvänd kavel från IKEA. Den köpte jag tydligen när jag var där förra gången... Hjälp mig någon, jag börjar bli senil.
Jag inhandlade även lite fler galgar till min garderob. Det gör jag titt som tätt när de jag har har blivit överfulla med kläder, eftersom mängden kläder verkar öka exponentiellt. En annan kanske skulle se det som ett tecken på att det nog är dags att rensa garderoben alternativt ha ett litet köpstopp (med fördel det senare alternativet), men inte jag. Jag köper istället fler och fler galgar som jag pressar in i garderoben. Nu är den på bristningsgränsen och stången hotar med att ramla ner i protest. Innan den gör det finns det två alternativ; sluta handla eller köpa en till garderob. Jag vet vad jag kommer välja.

Kommentarer
Postat av: Annabell

Hej Karolina :)

Tänkte bara säga att jag är här varje dag! ;)

Sen så tycker jag att du skall njuta av att kunna köpa kläder, när du köper dem kan du räkna med att du kommer att kunna ha dem ett bra tag framöver, här förändras allt efter en vecka, så har tappat lusten en aning ^^

2011-01-19 @ 08:53:51
URL: http://mammanannabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0