Get busy.

Nån dansskola här i Uppsala har ett erbjudande om att man får dansa hur många klasser man vill den här veckan för endast 50 riksdaler. Lina och jag nappade, så ikväll var vi på dancehall. För er som inte vet vad dancehall är (visste inte jag heller) kan ni kolla ett kort klipp här. Jag såg ut precis som henne, fast kanske lite bättre.
Eh, nej, in my dreams. Men kul var det, försökte slappna av och följa dansläraren så gott det gick. Skakade för allt jag hade men när hon helt plötsligt gick ner i spagat gav jag upp. Som tur var så tog passet slut då. Tydligen är det samma tid imorgon, får se om jag vågar mig dit.
Nu ska jag svara på instuderingsfrågor och sen sussa lite. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0