Dream.

Pluggpaus. Även om det vi gör nu är väldigt intressant är jag galet omotiverad. Det finns ju tusen grejer som är roligare än att plugga! Till exempel gå på stan, och köpa kläder. Min tiger och jag var inne en sväng idag, och jag kom hem med två tröjor, ett par leggins och en ny väska. Jag behövde faktiskt både väskan och legginsen, så jag intalar mig att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag spenderade ännu mer pengar på kläder... Går sådär. Mamma frågade om det finns några kläder som jag inte har, och svaret på det är nog faktiskt nej. Mycket vill ha mer, helt enkelt.
Igår kollade vi förresten på djurhuvuden, itusågade på olika sätt. Jag har blivit totalt okänslig och tyckte varken det var obehagligt eller äckligt... Lite skumt.
Nu ska jag dyka ner i "Physiology of Domestic Animals" igen. Over and out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0