Aerobics.

Jag MÅSTE sluta tro så stenhårt på det första intrycket jag får av folk. Idag på Friskis skulle jag gå på dansaerobics, men ledaren var bortrest och hade vikare som ledde ett vanligt aerobicspass. Direkt när hon kliver in i salen tänker jag "åh nej, det här blir ett dåligt pass". Det blev det också, i alla fall till en början. Jag bara stod och var irriterad för att rörelserna var för enkla, vill ha lite utmaning. Sen när det väl blev lite svårare var jag redan sur. Sen hoppar ledaren över stretchingen och kör balansövningar istället. Konstigt. Nu stämde mitt första intryck väldigt bra, men hon kunde ju varit jätteduktig också. Det kan man faktiskt inte avgöra efter att bara ha sett henne gå in genom dörren, vilket jag verkar tro...
En rolig grej är i alla fall att Peace&Love nu är bokat! TJOHOO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0