13 - Den här veckan.

  • Har jobbat, gilla gilla. Som det ser ut nu kommer jag tillbaka och jobbar i sommar, men man vet aldrig vad som händer... Saker kan förändras snabbt, har jag märkt.
  • Har varit på två myskvällar hemma hos Elin, tillsammans med Sissel och Per. En kväll lagade vi mat och den andra drack vi vin.
  • Har bokat och om bokat Uppsalabiljetten, nu åker jag imorgonbitti istället.
  • Har kollat Harry Potter med mamma och lillebrur.
  • Har varit på bio och sett Änglagård.
  • Har däremot inte ringt farmor&farfar än och tackat för julklappen. Har inte heller funderat ut någon lösning på hur jag ska få med mig alla grejer till Uppsala.
Time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0