Tyttebaersyltetoj

Efter skolan åkte tigern och jag på utflykt till IKEA. Det är vårt bästa ställe! Vi fikade med choklad och chokladboll, och pluggade. Tog en sväng inne i varuhuset med, hittade bland annat ett tyg för 2 kronor (!!) som var jättefint. Måste klura lite på vad jag ska göra med det. Att shoppa på IKEA är bra för ekonomin, slutsumman blev 37 kronor. Gilla gilla.
När jag kom hem kände jag mig tjock efter allt fikande, så jag tog en springtur. Kände att jag var i toppform när jag sprang en kilometer i nedförsbacke, men dem tankarna försvann snabbt när jag skulle upp igen... Kom hem tillslut, tog en dusch och fixade middag. Havregrynsgröt med lingonsylt (om nån undrar vad rubriken betyder så är det lingonsylt på norska eller danska, tyckte det lät gulligt), apelsin och riskaka med sallad, för att balansera upp allt socker med lite nyttigheter.
Nu ska jag skriva om hur placenta (moderkaka) ser ut histologiskt. Ojojoj vad kul det ska bli. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0