To be alone with you.

Har man köpt veckokort på dansskolan så har man. Ikväll blir det dancehall ragga (stavas inte så, ska in nått e nånstans med men vet inte var. Uttalas ragga i alla fall vad jag har förstått). Ska möta upp fadder Sofia och Lina inne i stan om en timme, hemma och käkar lite middag nu. Det fick bli nudlar idag, har inte ätit det nån gång den här terminen. Förra året åt jag det rätt ofta, men nu har jag tröttnat. Lagad mat är godare. Nu när jag ska komma i form (!!!) måste jag tänka lite mer på vad jag äter, och nudlar är ju inte det nyttigaste man kan stoppa i sig. Kompletterar med lite frukt för att få mer än noll i vitaminintag.
Måste byta om och springa till bussen! Tjohej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0